климат.климатты құрушы факторлар

Қызылорда облысы Арал ауданы

№ 61 орта мектебінің география пәнінің мұғалімі
Пән: Физикалық география 6 сынып
Күні: 14.03

Сабақтың тақырыбы: Климат. Климатты құрушы фактор
Сілтеме: Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Физикалық география» Оқулығы 103-107 б (Ә.Бірмағанбетова, К.Мамырова); «Табиғат» балалар энциклопедиясы, жұмыс дәптері
Оқыту мақсаты: Климаттың жер бетіне әсерін,климатқа жер бедерінің әсерін біледі, жергілікті жердің климатымен салыстыра алады
Оқу мақсаты: Климаттың жер бедеріне және элементтерінің қалай әсер ететінін білуі; климат пен атмосфераның шаруашылыққа әсерін түсінуі; климаттың географиялық ендікке байланысты тұжырымдарын жасай алуы.

Толық оқу
  • қарау саны: 1132
  • пікірлер: (0)

Ауа райы

Қызылорда облысы Арал ауданы

№ 61 орта мектебінің география пәнінің мұғалімі

Тлеукабылова Жулдыз

Пән: Физикалық география 6 сынып
Күні: 6.03.

Сабақтың тақырыбы: Ауа-райы

Сілтеме: Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Физикалық география» Оқулығы 96-100 б (Ә.Бірмағанбетова, К.Мамырова); «Табиғат» балалар энциклопедиясы, жұмыс дәптері
Оқыту мақсаты: Ауа райының ауа массаларына әсері, ауа райын болжауды бақылайды және үйренеді
Оқу мақсаты: Ауа райы және оның элементтері мен құбылыстарының өзгерістерін білуі; ауа массаларының алмасуын, қозғалысын түсінуі; ауа массаларының қозғалысын картаға түсіруді үйренуі.
Әдіс-тәсіл ЖИГСО , баяндау, талдау, болжау, әңгімелеу, сұрақ-жауап
Оқу нәтижесі: Ауа райы және оның элементтерін біледі;

Толық оқу
  • қарау саны: 997
  • пікірлер: (0)

Аудағы су буы, бұлттар, жауын-шашын

Қызылорда облысы Арал ауданы № 61 орта мектебінің география пәнінің мұғалімі Тлеукабылова Жулдыз
Пән: Физикалық география 6 «А» сынып Күні: 2.03
Сабақтың тақырыбы: Ауадағы су буы, бұлттар, атмосфералық жауын-шашын
Сілтеме: Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Физикалық география» Оқулығы 84-92 б (Ә.Бірмағанбетова, К.Мамырова); «Табиғат» балалар энциклопедиясы, жұмыс дәптері
Оқыту мақсаты: Ауадағы су буының таралуы,
Оқу мақсаты: 1. Ауадағы су буының таралуы,температурамен байланыстылығы, тұман және бұлттың пайда болуы, жауын-шашынның түрлерін білуі
2. Су буының анықталуын, конденцасиялануын, тұман-бұлт, жауын-шашын айырмашылықтарын түсінуі;
3. Құбылыстар арасындағы байланыс себептерін, талдайды және қорытындысын шығаруы.
Әдіс-тәсіл: Баяндау, талқылау, ашық сұрақтар, «Өрмекші торы», кері байланыс, кеңейтілген тапсырмалар
Оқу нәтижесі: 1. Ауадағы су буының таралуы,температурамен байланыстылығы, тұман және бұлттың пайда болуы, жауын-шашынның түрлерін біледі;
2. Су буының анықталуын, конденцасиялануын, тұман-бұлт, жауын-шашынның айырмашылықтарын түсінеді;
3. Құбылыстар арасындағы байланыс себептерін, талдайды және қорытындылайды
Негізгі идеялар: Сұрақ қоюға, жұппен талқылауға, топпен ынтымақтастық ортада жұмыс жасауға ынталандыру
Тапсырма көздері: Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс, мәтінді талдау, зерттеу
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, суреттер, стикерлер, таратпа қағаздарыҮйге тапсырма Оқулықпен жұмыс, жұмыс дәптерін толтыру

Толық оқу
  • қарау саны: 1814
  • пікірлер: (0)