І дыбысы мен әрпі.

Меңдіғалиева Аягөз Ақылбекқызы

Мұса Баймұханов атындағы орта мектебінің

мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі.

Білім беру саласы: Қатынас саласы.

 

Бөлімі: Сауат ашу және жазу.

Тақырыбы: І дыбысы мен әрпі.

Мақсаты: І дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыру;сөзге дыбыстық талдау

жасату;оқуға,жазуға жаттықтыру.Балалардың сөздік қорын, тілін дамыту.Өз ана

тілін ,елін жерін сүюге тәрбиелеу. Жазу дағдысына қолын жаттықтыру.

Толық оқу
  • қарау саны: 646
  • пікірлер: (0)

Аққала

Маржан Тайсенгирова
Жамбыл облысы, Байзақ ауданы, Қосақ негізгі мектебінің мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі

Ұйымдастырылған оқу іс-әректтің технологиялық картасы
- Айы күн: топ атауы: апта: Білім беруң саласы: Қатынас, Таным, Шығармашылық.
- Білім көздері: Көркем әдебиет, Матиматика,Ән-күй.
Оқу іс-әреккетінің тақырыбы: Аққала.
Оқу іс-әреккетінің мақсаты: Балаларға қыс мезгілінің қызықты екенін еске түсіру.
Қыс мезгіліне деген қызығушылығын арттыру.
Қардан аққала соғып, одан қар қамалын тұрғызуға болатынын үйрету.

Әдіс-тәсілдері: Сұрақ жауап,әңгімелеу.
Сөздік жұмыс: ақша қар.
Оқу-іс әрекетінің көрнекілігі: Аққаланың,аққала соғып жатқан балалардың суреті.
Қос тілдік компонент: Қыс-зима,қар –снег,аққала-снеговик
Іс-әрекет

Толық оқу
  • қарау саны: 696
  • пікірлер: (0)

Жақсы деген немене, жаман деген немене?

Маржан Тайсенгирова
Жамбыл облысы, Байзақ ауданы, Қосақ негізгі мектебінің мектепалды даярлық тобы тәрбиешісі

Мектепалды даярлық тобында ұйымдacтыpылғaн oқy ic-әpeкeтiнiң тexнoлoгиялық картасы.
Іс –әрекетіміздің тақырыбы:
Жақсы деген немене, жаман деген немене?
Іс-әрекетіміздің мақсаты:Балаларға күнделікті өмірде кездесетін әр түрлі жақсылықтар мен жамандықтарды ажырата білуге,жақсыдан үйреніп,жаманнан жиренуге тәрбиелеу.Оларды бір-бірімен достық қатынаста болып,үлкенді сыйлауға,ортаға деген сүйіспеншіліктерін арттырып, кішілерге қамқор болуға үйрету.Олардың бір-бірімен шынайы да қайырымды,иманды болуға баулу.Қойылған сұраққа ойланып,толық жауап беруге үйрету. Балалардың сөздік қорын байыту.Сурет бойынша әңгімелеуге дағдыландыру.
Іс-әректіміздің әдістері: Көрсету,түсінік беру, ойындар, әңгіме,мақал-мәтелдер, шешендік сөздер,нақыл сөздер.
Іс-әрекетіміздің көрнекіліктері:Мазмұнды суреттер, нақыл сөздер,мақал-мәтелдер
Ұйымдастыру кезеңі: Балалар, ата-аналар,бір-бірімізбен, қонақтармен амандасайық.
Іс-әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс- әрекеті. Баланың іс- әрекеті. Ата-ананың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушы (Балалар шеңбер жасап тұрады.Алақандарымен бір-біріне жылу беріп амандасады).
Көшелерден біз өткен Ата көрсем,Жақын кеп. Сәлем берем ізетпен: «Ассалаумағалеикум!»,-деп Алдан әже жолықса, Сәлемдесем сол тұста:
«Есенсіз бе ,әжей»,- деп. Кім кезіксе көшеде «Аға,тәте,көкеге,

Толық оқу
  • қарау саны: 1436
  • пікірлер: (0)