Ұлттық аспаптар

Астана қаласы №25 орта мектебінің

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Сержанова Нургуль Нурмашовна

Ұлттық аспаптар

( 9-сынып)

Сабақтың мақсаты:

1. Білімділік: оқушылардың ұлттық аспаптар туралы білімдерін жетілдіру, тақырып бойынша алған білімдерін қорыту, бекіту.

2. Дамытушылық: жұптық жұмыстарын жүргізуді дамыту. Тапсырмалар арқылы ойлау қабілетін дамыту.

3. Тәрбиелік: музыканы құрметтеуге тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі: ұлттық аспаптар, слайдтар

Толық оқу
  • қарау саны: 2
  • пікірлер: (0)

М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда»

Ақмола облысы, Қорғалжын ауданы
Ұялы негізгі мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Боштаева Гульзира Төлепбергенқызы

Тақырыбы: М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда»  

 

Сабақтың мақсаты:Сезіммен өлең өрген жыр парағы Мұқағали поэзиясына талдау жасау, ақын өлеңінің идеясын, мақсатын ұғындыру, поэманың тақырыбы мен идеясы композициясы туралы теориялық білім беру.

 Білімділік- сезіммен өлең өрген  жыр пырағы- Мұқағали туралы деректерді  пайдалана отырып, поэманың идеясы мен тақырыбын, көркем бейне, поэтикалық тілі туралы білімдерін кеңейту және поэма мазмұнын ұғындыру.

Толық оқу
  • қарау саны: 11
  • пікірлер: (0)

Қазақшаңыз қалай?

Астана қаласы

№25 орта мектеп

Қазақ тілі мен әдебиеті

пәні мұғалімі

Бимағамбетова А.М.

Тақырыбы: «Қазақшаңыз қалай?»

Интеллектуалдық ойын сабағы.

Мақсаты:оқушылардың ой- өрісін, білім деңгейін көтеру; Отанды қорғауға, туған жерді қадірлеуге баулу, өзге ұлт өкілдерінің қазақ тіліне, әдебиетіне, өнеріне қызығушылығын арттыру.

Сабақтың барысы:

Оқушылар 2 топқа бөлінеді.

1- тапсырма. «Қазақстан» деген сөзді естігенде қандай ассоциацияларды көз алдарыңа елестетесіңдер? Осы сөздерді жазасыздар. Әрі тез, әрі дұрыс орындаған топ жеңімпаз атанады.

Келесі байқау. «Ия, жоқ» деп аталады.

Жүргізуші өз ойын айтады, дұрыс болса, қол шапалақтайсыздар.

1. Бәйге- қазақтың ұлттық ойыны.

2.Бешбармақ- француздардың ұлттық тағамы.

Толық оқу
  • қарау саны: 19
  • пікірлер: (0)

Қадырдың қанатты сөздерін оқыту

Орыс мектебіндегі қазақ әдебиеті пәнінен 9– сыныпқа «Қадыр Мырза Әлидің қанатты сөздерін» енгізуді ұсынғым келеді. 
«Блум жүйесімен» талдауды ұсынар едім.

Дайындаған: №1 Федоров ЖОББМ-нің қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі
Даулетбекова Шаттық Мырзабековна


Блум жүйесі Оқушының әрекеті Мұғалімнің әрекеті
Білім Оқушылар Қадыр Мырза Әли туралы алған білімдерін еске түсіреді. Сұрақтар қойылады.
-Қадыр Мырза Әлі туралы не білесіздер?
Қандай қанатты сөздер білесіздер?
Түсіну -Қадыр Мырза Әлидің қанатты сөздерін іштен оқиды.
-Кейін дауыстап оқып,түсінеді. Оқушыларды мұқият тыңдайды.
Пайдалану Қанатты сөздерге байланысты бір-біріне сұрақтар құрастырып,жауап беруге әрекеттенеді. Оқушылармен бірге пікір алмасады.
Талдау Даңқ Ақын Өмір,өлім Кедейлік, жоқтық
Толық оқу
  • қарау саны: 26
  • пікірлер: (0)

«Қазақ тілі – мемлекеттік тіл»

Тақырыбы: «Қазақ тілі – мемлекеттік тіл» интеллектуалдық сайыс

Мақсаты мен міндеттері:

Білім беру: Тәрбиеленушілердің білімдерін жинақтап, тереңдету;

Дамытушылық: Ұлттық сана, рухтық қасиеттерін қалыптастыру.Зеректік қабілетін дамытып, ой-өрісін кеңейту;

Тәрбиелік: Топпен жұмыс істей отырып, өзгенің пікірін құрметтеуге, ұйымшылдыққа баулу.

1. Жүргізуші:

Қайырлы кеш! Ассалаумағалейкум, аманбысың, халқым менің!

Кең пейілді, қонақжай, қазақ елім!

2. Жүргізуші: Добрый вечер, друзья!

Граждане необъятного Казахстана, Нам выпала высокая честь, что все мы родились в этой прекрасной и мирной стране, и имеем возможность говорить не только на родном языке, но и на других языках, при этом свободно общаясь со всеми соотечественниками независимо от национальной принадлежности.

Толық оқу
  • қарау саны: 50
  • пікірлер: (0)

Оқшау сөздер және оның тыныс белгілері

Оңтүстік Қазақстан облысы

Түркістан қаласы «Қызыл әскер»КММ

IІ– санатты қазақ тілі пәні мұғалімі Ыдырысова Анар

Пән: Қазақ тілі сабақ

Сынып: 11 сынып

Сабақтың тақырыбы: Оқшау сөздер және оның тыныс белгілері

Мақсаттары: Оқушыларды бірлесіп жұмыс істей отырып, оқшау сөздерді пайдаланып жазу дағдыларын қалыптастыру. Өткен тақырыптарды қайталай отырып шешендік өнер туралы білімдерін қорытындылау.

Күтілетін нәтиже : Оқшау сөздер түрлеріне ажыратып, ережелерін меңгереді ,мәтіндерге жұмыс жасауға пайдаланады

Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ДО (диалогтық оқыту)

Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)

Толық оқу
  • қарау саны: 29
  • пікірлер: (0)

Жай сөйлемнің мағыналық түрлері

Оңтүстік Қазақстан облысы

Түркістан қаласы «Қызыл әскер»КММ

I– санатты қазақ тілі пәні мұғалімі Абдуллаева Ақнұр

Пән: Қазақ тілі сабақ

Сынып: 11 сынып

Сабақтың тақырыбы: Жай сөйлемнің мағыналық түрлері

Мақсаттары: Оқушыларды бірлесіп жұмыс істей отырып, жай сөйлемді пайдаланып жазу дағдыларын қалыптастыру. Өткен тақырыптарды қайталай отырып, жақты, жақсыз сөйлемдер туралы білімдерін қорытындылау.

Күтілетін нәтиже : Жай сөйлем туралы ажыратып, ережелерін меңгереді ,мәтіндерге жұмыс жасауға пайдаланады

Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды ба

Толық оқу
  • қарау саны: 44
  • пікірлер: (0)

Қорықтар

Қарағанды облысы

«Теміртау қаласының №27 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ

қазақ тілі пәнінің мұғалімі Ахметова Динара Дуйсенбековнаның

Қ Ы С Қ А М Е Р З І М Д І С А Б А Қ Ж О С П А Р Ы

 

Пәні: қазақ тілі

Сыныбы: 7

Тақырыбы: Қорықтар

Мақсаттары:

1. Қорықтардың қажеттілігін ұғыну, атқаратын қызметі туралы ойлау, қорықтарды сипаттау;

2. Көптік жалғауларды қолдана отырып сөздерден сөйлемдер құрастыру;

3. Қорықтар туралы ойларын жинақтау және қорытындылау.

 

Қолданылатын модульдер:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқытуды бағалау және оқуды бағалау.

Оқыту мен оқудағы АКТ-ны пайдалану.

Талантты және дарынды балаларды оқыту

Оқушылардың жас ерекшіліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

Толық оқу
  • қарау саны: 45
  • пікірлер: (0)

Шешендік сөздер.

Қысқа мерзімді жоспар

 

 

Қарағанды облысы

Қарағанды қаласы

№34 негізгі орта мектебі

Бралина Салтанат Абеновна

Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі

 

Пән: әдебиет

Сабақтың тақырыбы: Шешендік сөздер.

Мақсаты: шешендік сөздердің мазмұны мен мәнін аша отырып, оқушылардың өзіндік түсіну дәрежесін бағалауға бағыттау.

Міндеттері:

1.шешендік сөздердің теориялық мәні мен мағыналық ерекшелігін ашу; 2. Шығармашылық қабілеттерін топтық жұмыс арқылы ынмақтастық атмосферасын дамыта түсу. 3. Сөз өнерін бағалауға, оны дәріптеуге тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже: 1.Шешендік сөздердің мазмұндық мәні мен ерекшелігін біледі. 2. Ынтымақтастық атомосферасында бірігіп жұмыс жасайды. 3. Сөз өнерін дәріптеп, оның құндылығын бағалай алады.

Қолданылатын модульдер: 1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; 3.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; 4.АКТ-ны қолдану; 5.Талантты және дарынды балаларды оқыту; 6.Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту; 7.Оқытуды басқару және көшбасшылық.

Толық оқу
  • қарау саны: 61
  • пікірлер: (0)

Тәуелсіздігімізді қастерлейміз

Біздің халқымыздың жағдайы бүгінгі заман шындығынада тек өзінің тәуелсіз мемлекеті бар болса ғана жақсара алатыны- әркімге аян ақиқат.
Ендеше халқына шындап жаны ашитын адам алдымен өз мемлекеттігін,Конституциясын қадірлейік.Әйтпесе,өз мемлекетіне жаны ашымайтын,сол жолда нақты іс атқармайтын адамның халықшыл болып,отаншыл болып қарық қылмайтыны белгілі . Мұны,әсіресе,ақпарат құралдары есте ұстауға тиісті. Тәуелсіздігіміз бен мемлекеттігімізді қастерлеуге, барша халықты тәрбиелеуге мұқият мән беруге міндетті.
Толық оқу
  • қарау саны: 72
  • пікірлер: (0)