Қыс пейзажы.

Сабақтың тақырыбы: Қыс пейзажы.

Сабақтың міндеті: Оқушыларға қыс пейзажының этюдын ,суретін салу жолдарын меңгеру және істеу .

Сабақтың мақсаты:

а)Оқушыларға этюд салу әдістеріне , түрлерін салу жолдары туралы білімдерін нығайту ,сонымен қатар түсіндіру , теориялық білім беру.

б)Өнерге ,табиғатқа деген , қызығушылығын арттыруға және әдемілікті көре, сезіне білуге тәрбиелеу.

в)Іскерлік, ұқыптылық , шығармашылық , шапшаңдық қабілеттерін дамыту.

Сабақтың түрі : Дәстүрлі сабақ.

Сабақтың типі: Аралас.

Түсіндіре отырып, сұрақ жауап , сарамандық жұмыс .

Сабақтың ресурстары: Эскиздер ,этюдтар, суреттер ,нобайлар ,қыс бейнесіндегі слайттар .

Пән аралық байланыс: География,биология, сызу, тарих.

Сабақтың барысы:

Толық оқу
  • қарау саны: 199
  • пікірлер: (0)

Асығым

Астана қаласы

№ 64 мектеп-лицейдің

бастауыш сынып мұғалімі

Жайшыбекова Айнура Оралбековна

Әдебиеттік оқу

4-сынып

Сабақтың тақырыбы: Асығым

Сабақтың мақсаты: 1. Өлең мазмұны арқылы идеясын талдап ашуға мүмкіндік беру.

2. Талдау, өздік жұмыстар арқылы оқушының шығармашылық қиялын дамыту.

3. Ұлттық сана-сезімдерінің оянуына жол салу, ұлттық дәстүрлерге құрметпен қарауы-өзін-өзі сыйлау көрінісі екенін сезіндіру.

Сабақтың көрнекілігі: слайд, бейнетаспа

Сабақтың әдіс-тәсілі: топпен жұмыс

Толық оқу
  • қарау саны: 319
  • пікірлер: (0)

Қазақтың ұлттық киімі

Cемей қаласы
ШҚО ББ « Шәкәрім атындағы ОДБ ҮТО ММ » КММ
Бейнелеу Өнері және сызу пәні мұғалімі Аубакиров Айдынбек Серикович

Тақырыбы: Қазақтың ұлттық киімі
Мақсаты: Оқушыларға қазақ халқының ұлттық киімдерінің ерекшеліктері, түрлері, пайдалану және тұтыну ерекшеліктері туралы түсінік беру. 
Күтілетін нәтиже: 1 Оқушылардың эстетикалық талғамын арттырып, ұлттық киім тарихын зерттеуге қызығушылығын арттыру, ойын, қиялын, тілін дамытады.
2 Өз халқынның салт – дәстүрін сыйлауға, құрметтеуге, мақтан етуге, өркендетуге тәрбиеленеді.
Сабақ кезеңдері Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті 
Кіріспе Оқушылармен сәлемдесу,ұйымдастыру, топқа бөлу (тустер таңдау арқылы оқушыларды бөлемін) Бағалау парақшасымен таныстырамын(әр тапсырмаға 1-3 аралығында балл қойылады) Мұғаліммен амамандасады. Таңдаған түс түрлері бойынша топқа бөлінеді.
Үйге тапсырмасы Қазақтың ұлттық ою өрнек түрлерін салып келу Топтағы оқушылар бірін бірі бағалайды 
Толық оқу
  • қарау саны: 257
  • пікірлер: (0)

Кеңістіктік перспектива

Cемей қаласы
ШҚО ББ « Шәкәрім атындағы ОДБ ҮТО ММ » КММ
Бейнелеу өнері және сызу пәні мұғалімі Аубакиров Айдынбек Серикович
Бейнелеу өнері. 5 сынып
Тақырыбы: Кеңістіктік перспектива
Мақсаты: Перспектива жайлы жалпы мағлұмат беру. Қағаз бетіне пейзажды бейнелеуде кеңістік перспективасын анықтауға үйрету. Сұлулық тәрбиесі, табиғат пен өнердегі сұлулықты
түсіне білу. 
Күтілетін нәтиже: 1.Кеңістіктік перспектива жайлы ұғым, білімінің негізін қалау.
2.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыларды үйлестіру туралы өздерінің білімдерін кеңейту
3.Жаңа түсінікті пайдаланудың мүмкіндіктері қандай деген жаңа сабаққа үлкен қызығушылық тудыру 
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті 
Толық оқу
  • қарау саны: 335
  • пікірлер: (0)

Пластикалық анатомия. Адамның бас сүйегін бейнелеудің әдіс-тәсілдері

«Теміртау қаласы №9 мектеп-лицейі» КММ

Бейнелеу өнері, сызу, технология пәндері мұғалімі:

Ахметова Акжаркын Дуйсенбековна

Ашық сабақ.

Тақырыбы: Пластикалық анатомия. Адамның бас сүйегін бейнелеудің әдіс-тәсілдері. (6-сынып)

Жалпы мақсат:

Оқушыларды адам бас сүйегінің анатомиясымен жүйелі түрде таныстыру.

Міндеттер: (мазмұнға байланысты)

Оқушылар адам көңіл-күйін, беттегі мимика арқылы сипаттай алатын болады

(сын тұрғысынан ойлауға байланысты)

Оқушылар бас сүйекте орналасқан беттің мүшелерін зерттеп анализ жасай алатын болады.

(топтағы жұмыс)

Оқушылар кішігірім топ іс-әрекеттерін жоспарлап ұйымдастыра алатын болады.

Қажетті материал: Иллюстрация, дидактикалық материал, альбом кітаптар, қағаз, қарындаш, өшіргіш және тағы басқа.

Қызығушылықты ояту

Оқушылар пастикалық анатомия туралы не біледі? Тексереді

Адам бет-пішіне қарап көңіл-күйін сипаттау

Толық оқу
  • қарау саны: 425
  • пікірлер: (0)

«Есть такая профессия – Родину защищать!»

Сценарий

торжественного мероприятия на тему: «Есть такая профессия – Родину защищать!», посвященное Дню Независимости Республики Казахстан.

 

Место проведение: Актовый зал сш№25

Дата проведения: 05.12.2015г.

Время проведения: 12.00.ч.

 

Цель: способствовать утверждению патриотических ценностей, повышению престижа профессии офицера, воинской службы и защиты Отечества.

 

Техническое оснащение:

- видеопроектор;

- музыкальная аппаратура;

- слайдовая заставка «Есть такая профессия –Родину защищать!».

- баннеры, буклеты ВСК (СШ № 25, СШ № 18СШ № 36,СШ № 41,ШГ

№ 3,)

Толық оқу
  • қарау саны: 212
  • пікірлер: (0)

Музыка и иллюстрации, посвящённые казахской степи на стихи Абая.

Интегрированный урок по музыке и ИЗО

 

Подготовили учителя: музыки – Стригина Л.Д. и

ИЗО – Погребицкая С.П.

 

Класс: 6«Б»

Дата: 25 декабря 2015 года

 

Тема урока: Музыка и иллюстрации, посвящённые казахской степи на стихи Абая.

Цель урока: познакомить учащихся с музыкальными и художественными произведениями, написанные на стихи Абая.

Задачи:

Образовательная: рассказать о жанре «Баллада»;

Развивающая: развивать аналитическое мышление, речь, умение слушать, слышать музыку в литературе и ИЗО;

Воспитательная: воспитывать чувство патриотизма и уважение к людям старшего поколения, их музыкальному творчеству, любви к своей земле, к своему народу. Способствовать формированию духовной культуры.

Толық оқу
  • қарау саны: 261
  • пікірлер: (0)

«Оқушылардың шығармашылық қабілетін ашу арқылы бейнелеу өнері пәнін оқыту»


«Оқушылардың шығармашылық қабілетін ашу арқылы бейнелеу өнері пәнін оқыту»
 №57 орта мектеп,

жоғары санатты сызу және

бейнелеу өнері пәнінің мұғалімі

 

 

 

«Оқушылардың шығармашылық қабілетін ашу арқылы бейнелеу өнері пәнін оқыту»

 

Ертеңіне лайық ұрпақ тәрбиелеу сол ұрпақты тәрбиелеуде ұстаз еңбегі –ұлы еңбек. «Ұстазын силамаған елдің ұрпағы азады» дейді халық даналығы.Осыған байланысты шығармашылық ізденіс деген әр ұстаздың алдында тұрған үлкен міндет.Шығармашылық бұл адамның өмір шындығында өзін-өзі тануға ұмтылу іздену өмірде дұрыс жол табу үшін адам дұрыс ой түйіп өздігінен сапалы дәлелді шешімдер қабылдай білуге үйренуі қажет.Адам бойындағы қабілеттерін дамытып олардың өмірден өз орнын табуға көмектеседі. Ұстаздың сабақ берудегі басты мақсаты баланы бастауыш сынып жоғары сынып студент кезден бастап шығармашылық ойларға практикалық әректтерге дайын болуға қызығушылыққа тәрбиелеу. Дамыта оқытудың басты мақсаты

Толық оқу
  • қарау саны: 637
  • пікірлер: (0)

Беттері дөңгелек пішінді аксонометриялық проекциялар

Сабақтың тақырыбы: Беттері дөңгелек пішінді аксонометриялық проекциялар

Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: оқушыларға дөңгелек пішімді нәрсенің аксонометриялық проекциясын сызудың әдіс - тәсілдерін үйрету, эллипс туралы жалпы түсінік беру.
2. Дамытушылық: өз бетінше шығармашылық ізденіспен жұмыс істей білуге, танымдылық қабілетін арттыру.
3. Тәрбиелік: адамгершілікке, қауіпсіздік дағдысына, достық қарым - қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: тест, карточка, , таблица.

Толық оқу
  • қарау саны: 363
  • пікірлер: (0)

Ауаның ластануы. Ауаны қорғау.

Мақсаты: 1. Ауаның адам өміріндегі маңызы, оны қорғау туралы оқушылардың білімдерін қалыптастыру.
Міндеттері:
Білімділік:Ауаның тіршілік үшін, тірі табиғат үшін пайдасын ғылыми түрде дәлелдеу, ауаның серпімділік, сығымдылық қасиеттерін тәжірибелер жасау арқылы көрсету.
Дамытушылық: Дүние танымын, ой- өрістерін, пәнге деген қызығушылығын, ақпараттармен жұмыс жасай алу қабілеттерін дамыту. Тәжірбиелеу жасау арқылы оқушы танымын кеңейтіп, лабораториялық жұмыс жасаудың алғы шартын үйрету
Тәрбиелік: Салауатты өмір салтына, табиғатты түсіну, сүю, қорғау сезіміне тәрбиелеу
Көрнекілігі: интерактивті тақта, тест, 2 шырағдан, резеңке доп, шыны ыдыс, шар, музыкалық аспап, танымдық тапсырма, кестелер, слайд, климаттық карта, белгі беру «алақандары».
Идеясы:
1. Оқушының өмірдегі білетініне, біліміне сүйену;
2. Жаңа ақпарат беру арқылы оқушының ойлау, сөйлеу мәнерін қалыптастыруға ықпал жасау

Толық оқу
  • қарау саны: 452
  • пікірлер: (0)