Бейінді оқыту-жаратылыстану-математика пәндері бойынша ҰБТ-ге дайындау үрдісінде мектеп түлектерінің құзыреттіліктерін қалыптастыру шарты ретінде.

Бейінді оқыту-жаратылыстану-математика пәндері бойынша ҰБТ-ге дайындау үрдісінде мектеп түлектерінің құзыреттіліктерін қалыптастыру шарты ретінде.

Карманова Гүлбақыт Айтбаевна

БҚО, Теректі ауданы,

Подстепный қазақ жалпы орта білім беретін мектебі

Қазақстан Республикасы жалпы білім беретін мектептерін дамыту тұжырымдамасында үш сатыдан тұратын жалпы білім беретін мектептің құрылымы анықталған. Соның жоғары сатысы аяқталған базалық білімнен тұратын негізгі сатыдан кейінгі бейінді білім беру болып табылады. Осы берілген құрылым оқушылардың жеке оқу траекториясын таңдауы мен жеке тұлға ретінде қалыптасуын қамтамасыз ете отырып, білім беруді ізгілендіру, саралау идеяларын және базистік оқу жоспарындағы өзгермелі бөлікті жүзеге асырады. Осындай тұжырымдамалық- нормативтік құжаттарға сүйене отырып, 2006 жылғы оқу жылынан бастап Қазақстан Республикасы жалпы орта білім беретін мектептің 10- сыныптарында бейінді оқыту енгізіле бастады.

Толық оқу
  • қарау саны: 4
  • пікірлер: (0)

Ұстаздардың кәсіби шеберліктері

Тақырыбы: Ұстаздардың кәсіби шеберліктері

Мақсаты: Педагогтардың өзіндік бағалауларын арттыруға, кәсіби шеберліктерін шыңдау.

Қажетті материалдар: карточкалар үлестірмелі, түлкішек өлеңінің сөзі

Тренинг барысы:

1-жаттығу. Амандасу рәсімі.

Сәлеметсіздер ме құрметті қонақтар бүгін сіздермен бірлесіп жұмыс істегелі отырғаныма өте қуаныштымын. Біздің тренингіміздің тақырыбы Ұстаздардың кәсіби шеберліктері.

Бағанадан сабақтарды көрдіңіздер енді өзімізді байқап көрелік.

Ең бірінші тренигтік есімімізді жазып кеудемізге тағып алайық

 

2-жаттығу. Танысу

«Жарнама» өзінің жұбын тауып алады да бір бірімен әңгімелеседі, сосын топқа өз жұбын жарнамалайды яғни таныстырады.

Толық оқу
  • қарау саны: 8
  • пікірлер: (0)

Оқушылардың құзіреттіліктері мен субъектілік белсенділігін инновациялық технологиялар арқылы дамыту

Оқушылардың құзіреттіліктері мен субъектілік белсенділігін инновациялық технологиялар арқылы дамытуОқушылардың құзіреттіліктері мен субъектілік белсенділігін инновациялық технологиялар арқылы дамыту

Мустафаева Толкын Сейсенбековна,

«Қарабұйрат орта мектеп -бақша» КММ-нің бастауыш сынып мұғалімі,

ШҚО Үржар ауданы Қарабұйрат ауылы

 

 

 

Бүгінгі таңда жеке тұлғаны емес, оның дамуын басқару қажеттігі айқындалып отыр. Оқыту мен оқу әрекетінің бір - бірімен тығыз байланыста болып, баланың ақыл-ойының дамуында зор рөл атқаратындығы белгілі. Ал оқыту барысында ақыл - ойдың интеллектінің дамуы, «оқи алуға үйрену» бүгінгі күннің басты талабы. Оқытудың белсенді әдістерін зерттеуші ғалымдар бүгінде оны бірнеше топқа жіктейді. Оқытудағы тұлға белсенділігін арттырудың маңызды құралы болып оқытудың белсенді әдістері саналады Оқытудың белсенді әдістерін оқушылардың өзін - өзі басқару тәрбиесін жинақтауына әсерін тигізеді.

Толық оқу
  • қарау саны: 19
  • пікірлер: (0)

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ- САПАЛЫ БІЛІМ КЕПІЛІ

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ- САПАЛЫ БІЛІМ КЕПІЛІ

Елбасы Н.Ә. Назарбаев 2012 жылғы 27 қаңтардағы «Әлеуметтік-экономика
лық жаңғырту – Қазақстан дамуының басты бағыты» атты Қазақстан халқына кезекті Жолдауында білім беру ұйымдары жастарға жалаң білім беріп қана қоймай алған білімдерін өмірдің түрлі жағдайларында пайдалана алуды үйретуі керек екендігін баса айтып, үкіметке оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытудың бес жылға арналған Ұлттық шаралар жоспарын дайындау жөнінде нақты тапсырма берген болатын.
Осы тапсырманың негізінде маусым айында Үкіметтің 25 маусым 2012 жылы №832 қаулысымен бекітілген «Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012-2016 жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары» қабылданды. Ұлттық жоспардың мақсаты – Қазақстан Республикасындағы мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту үшін жағдай жасау болып белгіленген.
Толық оқу
  • қарау саны: 115
  • пікірлер: (0)

«Учитель – мое призвание»

«Учитель – мое призвание»
Эссе
Карагандинский область Бухаржырауский район
КММ «Уштобинская средняя школа»
Преподаватель начальных классов
Омирбаева Майгуль Рымбековна


Я – учитель. Считаю, что учитель – это даже не профессия, а образ жизни. Я живу тем, что каждый день иду в школу для того, чтобы научить, помочь найти себя в этом сложном мире каждому ребенку. Я стараюсь быть доброй и строгой, открытой и понимающей.
Быть учителем – это быть для своих учеников опорой. Находить позитивное в любой ситуации, передавать этот заряд оптимизма своим ученикам. Увлекать, окрылять, вдохновлять детей, учить противостоять трудностям и побеждать. Но и этого недостаточно. Необходимо проявить терпение в ожидании результатов своих педагогических усилий, оставаться оптимистом даже в сложных обстоятельствах и не растерять человеческие качества на тернистом учительском пути.
Толық оқу
  • қарау саны: 20
  • пікірлер: (0)

Мектеп жасына дейінгі балалардың таным үрдісінің дамуы

Қызылорда облысы Жалағаш ауданындағы КМҚК «Жауқазын» бөбекжайының I – санатты әдіскері Искакова Нұргүл

 

 

Мектеп жасына дейінгі балалардың таным үрдісінің дамуы

Мектепке дейінгі ұйымдарда білім сапасын арттыру аса маңызды мәселе, ол үшін жалпы және негізгі жағдайларды жақсарту басты міндет болып табылады.
Біріншіден
, білім мен тәрбие беруге арналған дамытушы ортаны жабдықтау қажет десек, ол мектепке дейінгі кезеңнің өзіндік ерекшелігі мен құндылықтарын сақтайтын, баланың балалығына бағытталуы шарт.
Екіншіден, тәрбие мекемесінің басшысы мен тәрбиеші педагогтар қауымы кәсіби шеберліктерін үнемі шыңдап, білімін жетілдіруге жүйелі көңіл бөліп, ұжымның шығармашылық бағыт-бағдарын айқындап, оны жүзеге асыруға белсенділікпен ат салысуға және жағымды психологиялық ахуалдың тұрақтануына ықпал ету қажет. Сондай-ақ, отбасының сұранысы мен талап-тілектерін қанағаттандыру және білім мен тәрбиенің балаға берілген үрдісі жайында ата-анамен үнемі бірлескен ынтымақты негізде жұмыс істеу де өте маңызды. 

Толық оқу
  • қарау саны: 118
  • пікірлер: (0)

Еңбек бәрін де жеңбек

Батыс Қазақстан облысы
Бөкей ордасы ауданы
Сайқын ауылы
М-С.Бабажанов атындағы ЖОББМ
Елеусинова Нұргүл Қанатбайқызы

Тақырыбы: «Еңбек бәрін де жеңбек» (Отбасындағы еңбек тәрбиесі туралы)
Мақсаты: Еңбек - адамгершілік құндылығы туралы түсініктерін кеңейту, еңбектің адам өміріндегі мәні туралы түсінік беру, еңбек етуге деген қызығушылықтарын ояту, дамыту, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. 
Күтілетін нәтиже:
- Еңбек ету, еңбектің мәні туралы түсініктері кеңейеді;
- Еңбек етуге деген қызығушылығы оянады;
- Еңбексүйгіштікке тәрбиеленеді;
- Еңбекті құрметтеуге үйренеді;
- Ұқыптылық, еңбекқорлық, еңбек ету дағдысы қалыптасады.
Көрнекіліктер: Слайд, нақыл сөздер, «Оқушылар шығармашылығынан» - суреттер, көрме, ойынға қажетті құрал-жабдықтар. 
Мұғалімнің кіріспе сөзі.
Толық оқу
  • қарау саны: 241
  • пікірлер: (0)

Ағылшын тілі сабағында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту жолдары

Ағылшын тілі сабағында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту жолдары
Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік 
университетінің Европа және шығыс тілдер кафедрасының шет тілі:екі шет тілі факультетінің 
магистранты Жахина Сауле Алтыбаевна.
Ғылыми жетекші:Тлеужанова Г.К.

Қазақстан Республикасы «Білім туралы» Заңында Білім беру жүйесінің басты міндеті - жеке адамның шығармашылық, рухани және дене мүмкіндіктерін дамыту, адамгершілік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін қалыптастыру, жеке басының дамуы үшін жағдай жасау, интеллектін байыту” деп атап көрсетеді. Сондықтан жалпы білім беретін мектеп қабырғасындағы әрбір пән оқушыны дара тұлға ретінде жетілдіруге, оның шығармашылық қабілеттерін дамытуға алғы шарт жасауы керек деген қағида берік орнықты. Қазіргі жас буын - еліміздің келер күнгі келбеті. Бұл жөнінде Елбасымыз Нұрсұлтан 
Толық оқу
  • қарау саны: 171
  • пікірлер: (0)

Қоршаған ортаны қорғау шаралары

Батыс Қазақстан облысы 
Орал қаласы
Жоғары техникалық колледжі
Арнайы пәндер оқытушысы
Ғинаятова Айнұр Елдосқызының 
Сабақ жоспары
Пәні: «Еңбек қорғау және өндірістік экология негіздері»
Тақырыбы: Қоршаған ортаны қорғау шаралары.
Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері:
А) ақпараттық құзыреттілік: қоршаған ортаның ластануымен қоғамның экологиялық мәселесі туралы білімін бекіту,тереңдету.
Ә) коммуникативтік құзыреттілік: қоршаған ортаны қорғау туралы білімдерін қалыптастыру.
Б) проблеманы шешу құзыреттілігі: қоршаған ортаның табиғатына немқұрайлы қарамауға баулып, табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін одан әрі дамыту.
Сабақтың типі: жаңа материалды хабарлау.
Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар: Оқыту үрдісін тиімді басқару және ұйымдастыру негізіндегі педагогикалық технологиялар: АКТ, оза оқыту, ұжымдық және топтық оқыту. 
Сабақтың әдісі: Білім алу көзіне қарай топтастырылған әдістер: сөздік, көрнекілік, практикалық
Пәнаралық байланыс: экология,биология,география
Толық оқу
  • қарау саны: 759
  • пікірлер: (0)

жаңартылған бастауыш білім бағдарламасы

Абитаева Айнаш Мейрмановна
бастауыш сынып мұғалімі
Антоновка орта мектебі 
Айыртау ауданы СКО

БІЛІМ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ – ЗАМАН ТАЛАБЫ 

Мемлекетіміздің білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы - заман талабына сай келешек ұрпақтың сұранысын қанағаттандыратын тың бағдарлама. Кәсіби тұрғыда жаңа сатыға қадам басып, білім жүйесіне енген жаңалықтың қыр–сырын зерттей бастаған сәтімізде арнайы курсқа баруымыз бағдарлама туралы туындаған сұрақтарымыздың жауабын табуға берілген мүмкіндік секілді көрінді. Расында да, осы уақытқа дейін бірнеше курстар мен тренингтердің тыңдаушылары болсақ да, жаңартылған білім бағдарламасының толық нұсқасын түсініп кетудің сәті түспепті. 28-ші наурыздан бастап 15 сәуірге дейін біздің Айыртау ауданымызда СҚО «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы ұйымдастырған «Жаңартылған бастауыш білім беру  бағдарламасы» атты үш апталық курста толық нұсқасын меңгерудің сәті түсті. 
Толық оқу
  • қарау саны: 1783
  • пікірлер: (0)