эссе мамандығым-мақтанышым

Мамандығым-мақтанышым!
(ЭССЕ)

Сен де бір кірпіш дүниеге, кетігін тап та бар қалан», - деп халқымыздың ұлы ақыны, ойшылы, сазгері, қара сөздің қас шебері Абай Құнанбаев атамыз айтып кеткендей, кез келген адам «Өмір» деген атты дүнеде өз орнын табуға тырысады, яғни өседі,көреді, өнеді,тәрбиленеді. «Еңбекпен тапқан нан тәтті» демекші, қалаған мамандықтарының қызығын көреді. Балалық шақта кішкене сәби жүрек қиялшыл, жақсыға құмар еліктегіш болып келеді. Бала кезден мен армандаған мамандық-ұстаз болу еді. Қазіргі таңда сол мамандықтың иесі болып табыламын.
Ұстаз болу – жүректің батырлығы,
Ұстаз болу – сезімнің ақылдығы.
Ұстаз болу – мінездің күн шуағы,
Ұстаз болу – адамның асылдығы,-
Толық оқу
  • қарау саны: 406
  • пікірлер: (0)

Сыйласаң, сыйлы боларсың

Өзiн-өзi тану сабағының жоспары

Мұғалім:Аналбаева Дамина Жагорқызы

Мектеп :М Баймұханов

Тақырып: Сыйласаң, сыйлы боларсың

Қүндылығы: Сүйіспеншілік.

Қасиеттері: сыйластық, татулық бауырмалдық.

Сынып: 1

 

Сабақ мақсаты:

Балалардың .сыйластық,татулық,бауырмалдық қасиеттерін түсіндіру мақсатында,сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу

Сабақ міндеттері:

Білімділігі: Сыйластық туралы түсініктерін қалыптастыру.

Дамытушылығы: Жағымды қарым-қатынас жасау іскерліктерін дамыту:

Тәрбиелілігі:-Өзара сыйластыққа ,бауырмалдыққа тәрбиелеу

Ресурстар: оқулық, күн,гүл,жүрекше,үйдің макеті

Толық оқу
  • қарау саны: 424
  • пікірлер: (0)

Іңкәр көңіл, нәзік сезім

Қарағанды қаласындағы 
«Мұрагер» мамандандырылған 
мектеп-интернатының пән мұғалімі: 
Манбаева Жұмагүл Орынбасаровна
Сынып 10
Білім беру саласы: Өзiн-өзi тану 
Тақырып Іңкәр көңіл, нәзік сезім
Мақсат Оқушылардың «сезім», «көңіл», «махаббат» ,«қарым-қатынас» «сыйласым», «ізгілік-шындық » құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеттер
 Бозбала мен бойжеткен арасындағы сезім мен сыйласымның адам өміріндегі маңыздылығын ұғындыру;
 шығармашылық қабілеттерін дамыту;
 Отанын сүюге, ата-анаға деген махаббат сезімдерін дамыту
 ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Толық оқу
  • қарау саны: 374
  • пікірлер: (0)

Оқушылардың өзін-өзі бағалауға үйрету

«Теміртау қаласы №9 мектеп-лицейі» КММ

бастауыш сынып мұғалімі:

Жаримбетова Майрамкул Нуримбетовна

Адам баласы өзінің жан

дүниесін қайырымдылық пен

қайғыны түсіне білу қасиеттерімен

нығайтып, шынайы өмір сүре білу

керек.

Сара Алпысқызы.

 

Оқушылардың өзін-өзі бағалауға үйрету

(Өзін-өзі тану пәні бойынша)

 

Оқушылардың «Өзін-өзі тану» пәні бойынша білім сапасын бағалау бағдарламада белгіленген оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар негізінде жүргізіледі. Бұл талаптар оқушылардың өмірде жалпы адамзаттық құндылықтарға сүйенуге талпыну және қоғамға қызмет ету дағдыларын жетілдірудегі танымдық әрекеттерін дамытуды саралауға (мониторинг) қызмет етеді. Адамгершілік-рухани білім беру ерекшеліктеріне сай сандық емес, сапалық бағалау маңызды, сондықтан әр жартыжылдық қорытындыда «сынақ» деген баға қойылады. Оқушы деңгейіне қойылатын талаптардың жалпы көлемінің кем дегенде 2/3 бөлігіне сай өз жетістігін көрсете алса, оған «сынақ» деген баға қойылады. Оқушыға «сынақ/сынақ емес» деген баға қойыларда оның «Өзін-өзі тану» пәні бойынша шығармашылық-жобалау жұмыстарын көрсеткен портфолиосы назарға алынады. Портфолио сапасын сараптауда

Толық оқу
  • қарау саны: 853
  • пікірлер: (0)

Шаңырақ жарастығы 3 сынып

«Өзін-өзі тану» сабағының жоспары

Мектеп: №24орта мектеп
Тақырып: «Шаңырақ жарастығы»
Құндылық: дұрыс әрекет
Қасиеттер: 1.Риясыз кеңпейілділік 2. Отбасы алдындағы парыз 3. Ризашылық
Мұғалім: Медеуова Б.С.
Сынып: 3 «Б» Оқушылар саны: 26

Толық оқу
  • қарау саны: 1204
  • пікірлер: (0)

Өзін-өзі тану» пәні: қазіргі жағдайы мен келешегі

Мазмұны
Кіріспе...........................................................................................................................
1. «Өзін-өзі тану» пәні: қазіргі жағдайы мен келешегі..................................
2. «Өзін-өзі тану»бағдарламасының рухани-адамгершілік тәрбие ............
жүйесіндегі маңыздылығы.
3. Өзін-өзі тану мен өзін-өзі тәрбиелеудің психологиялық мәні....................
4. «Өзін-өзі тану» пәнін оқытудың ерекшеліктері...........................................
5. «Өзін-өзі тану» пәнін оқытудың ерекшеліктері...........................................
6. «Өзін-өзі тану» пәнін оқытудың әдіс-тәсілдері мен формалары...............
1. «Өзін-өзі тану» пәні: қазіргі жағдайы мен келешегі.

Толық оқу
  • қарау саны: 3714
  • пікірлер: (0)

Мейірімділік-асыл қасиет

№39 жалпы орта білім беретін мектеп
АШЫҚ САБАҚ
«Мейірімділік-асыл қасиет»
5-класс
Өткізген: Өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі Сыдыкова А.С.
2014-2015 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы: Мейрімділік - асыл қасиет.
Сабақтың мақсаты: Қазақстанның бірінші ханымы, «Бөбек» балалар қорының Президенті Сара Алпысқызы Назарбаеваның өмір жолы жалпы адамзаттық рухани құндылықтарға бастайтын қайырымдылық іс - шаралары, еліміздегі адамгершілік - рухани білім берудің дамуына өлшеусіз үлесі, жер бетінде өмір сүрген барлық халықтардың арманы – өзара түсіністік пен сыйластықты сақтауы деген қағидасын түсіндіре отырып,

Толық оқу
  • қарау саны: 803
  • пікірлер: (0)

Тест: Өзіңді білгің келсе

Сурет салу: күн, тау, үй, ағаш, қапшық ,жол ,сақина ,гүл , жылан.
Егер күн дәл ортасында салынса –балалық шағы қызықты , батысқа салынса- кәрілік шағы қызықты болады.
Тау дөңгелек салынса –мінезі жұмсақ,мейірімді сенгіш. Егер тау ұшты болса, өкпелегіш ,тік мінезді адам. Егер аралас салынса –басында қар болса, өзгермелі адам.
Үй- суретте ағаш үй салынса , арманың орындалады. Егер бірнеше терезе болса және жапқыштары болса ,ол тұйық, сақ адам. Үйдің төбесінде мұржасы болса, түтін шығып жатса, әңгімеге жақын ,өсек құмар адам.
Ағаш біреу болса, өзінің сүйіктісіне ұнайды.Егер бірнешеу болса балаларды жақсы көреді,оларға уақыт бөледі, көп көңіл аударады. Қоршаған әлемді сүйеді, қаншалықты әдемі салынса сұлулыққа құштар.
Қапшық – қалта қаншалықты үйге жақын жатса , байлық та жақын. Керісінше болса бәрі керісінше. Егер қапшық аузы байлаулы болса сараңдық .Қапшық жерде жатса жалқау ,түрегеліп тұрса еңбекқор адам.
Жол- үйге жақын жатса жолы жеңіл, алыс болса керісінше. Егер жол үйдің есігінен шықса , тапқан табысын үйге әкелетін, ал керісінше болса шашпа ,айналасына тарататын адам.

Толық оқу
  • қарау саны: 656
  • пікірлер: (0)

Тренинг: Еңбектің наны тәтті

1 Кіріспе
Адам жанын түсіне білу оны зерттей білу- үлкен өнер .З.Фрейд «Армансыз адам қанатсыз құспен тең» дегендей адам баласы мектеп бітіргеннен кейін ,өзі армандаған мамандықтың иесі болады . Жас жеткіншектер мамандық таңдауда қателеспеуі керек. Мамандықты дұрыс таңдай білген адам : «Мамандығым мақтанышым» дей отыра сол мамандықтың қыры мен сырын меңгеріп , шыңына жете білуі керек.
Мамандық жай күнелту ақша табу емес. Әр адам өз мамандығынан рухани күш алып еңбектің рақатын көреді. Адам атақ абыройға кенеледі. Кез келген адамнан шеберлікті, қажымас қайратты, еңбектенуді керек етеді.
«Ұялмаған өлеңші болады ерінбеген етікші болады» деген халқымыздың даналық сөзі бар.
Адам баласы қалай болса солай сүйреуге көне беретін тулақ та емес, қалай қақса солай домалайтын «алланың» добы да емес . Адам өзінің ыңғайымен, еркімен қызмет ететін жан. Кісі іштен туғаннан ақ белгілі бір өнерге, қызметке икем болып туады.Басқаша айтқанда, әр адамда бір нәрсеге талап ыңғай қабілет немесе зеректік болады. Біреу бала оқытуға, біреу мал бағуға, біреу әскерлікке, біреу жазушылыққа, біреу дәрігерлікке ,біреу саудаға ,біреу сөзге, біреу дауға ыңғайланып жаралады. Әрбір адам өз жұмысын бар ықыласымен атқарса еңбегінің жемісі де тәтті болады. Ол аз тапсын көп тапсын шын ниетімен тапқан наны әрқашан да берекелі болмақ.

Толық оқу
  • қарау саны: 350
  • пікірлер: (0)

«Бала тәрбиесіндегі ата – ананың рөлі»

Мақсаты: қазіргі кездегі баланың дамуына, жеке тұлға болып қалыптасуына ата - ана тәрбиесінің әдіс - тәсілдерін жетілдіре отырып, қарым – қатынас орнату және ұлттық сананы бойына сіңіру. Ата - аналардың балабақшамен, тәрбиешімен тығыз байланысын арттыру. Балалармен бірге мейірімділікке, ұстамдылыққа тәрбиелеудің жолдарын көрсету. Бала тәрбиелеу сапасының аз да болса жоғарлауына ықпал ету.

Әдістері: пікір алмасу, сұрақ - жауап, сауалнама, психологиялық жаттығулар.
Тренинг бағдарламасы:
1. «Танысу» жаттығуы.
2. Топқа бөлу.
3. Ой жинақтау.
4. «Жанұя ойыны» сергіту жаттығуы.
5. Ситуациялық сұрақтар.
6. Тест «Бала тәрбиесі».
7. «Ашық айтсам..» анкетасы.
8. Қорытынды.

Толық оқу
  • қарау саны: 467
  • пікірлер: (0)