Сәби мінезіндегі ауытқу және оны жою жолдары

Өскемен әкімдігі ККМ №2 мектеп – гимназиясы

Психолог: Хасенова Жадыра Раушанбековна

Сәби мінезіндегі ауытқу және оны жою жолдары

Мектеп жасына дейінгі балалар арасында тәрбиесі қиын, мінез-құлқы аумалы-төкпелі балалар да кездеседі. Олар өзге балаларға тиісіп, топтағы тәрбие талаптарына көнбейді. Ондай балалардың қимыл-қозғалысы шапшаң, көбінесе бірбеткей, қисық-қыңыр, жағымсыз мінез-құлықтарымен көзге түсіп, басқа балалардан ерекшеленіп тұрады. Олардың біразы темперамент ерекшеліктеріне қарай жүріп-тұруы баяу, ұстаған нәрселеріне ұқыпсыз, ойыншықтарын кез келген жерге тастап кетеді. Мұндай балалардың бойындағы жетімсіз қылықтары оның жатырдағы кезеңінде пайда болып, бала өмірінің алғашқы жылдарында айқын байқалады. Сондай кемшіліктердің негізгі себебін ғылым бала организмінің дамуындағы биологиялық және сыртқы жағдайлардың 

Толық оқу
  • қарау саны: 182
  • пікірлер: (0)

Психологиялық қызметттің кеңес беру бағыттары

Психологиялық қызметттің кеңес беру бағыттары

Ә. Әбіл

«Қазіргіәлемде жай ғана жаппай сауаттылық жеткіліксіз болыпқалғалықашан. Біздің азаматтарымыз үнеміең озық жабдықтармен және ең заманауи өндірістерде жұмысжасау машығынмеңгеругедайынболуға тиіс», - деп Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев айтып өткендей, әр адам үнемі дамып, жетіліп, үйреніп отыруы керек. Сондықтан да, тәуелсіз елімізде жастардың сапалы білім алуына, білікті маман болып шығуына бар жағдай қарастырылған. Әрі Елбасының соңғы жолдауында айтылғандай, 2017 жылдан тегін техникалық білім берілмек. Бұл- заман талабы. Ал, осы тың өзгерістер қоғамға кедергісіз, әрі зиянсыз ену үшін жаңа , ғылыми салалар да дамып келеді. Әсіресе, психолог мамандардың кеңесіне жүгініп, олардың қызметін бағалайтындар көп. Көпшілік арасында жантанушылар аталып кеткен мамандар, өздерінің жұмыс істеу бағыттары бар. Олар нақты жүйелі түрде түстеп көрсетуге болады.Бұл жерде айта кету керек, псхолог қоғамның барлық өкіліне қызмет етеді, кеңес береді. Ол үшін, тіл, дін, нәсіл маңызды емес. Басты мақсат, жаны 

Толық оқу
  • қарау саны: 344
  • пікірлер: (0)

Психология әлеміне саяхат

Тақырыбы: Психология әлеміне саяхат
Мақсаты:
Оқушылардың зейінін тұрақтандырып, қабылдау,есте сақтау,ойлау қабілеттерін дамыта отырып, бір-бірімен қарым-қатынас жасаудағы кедергілерді жою, эмоциялық көңіл-күйдәі белсендіру.
Түрі: тренинг сабақ
Әдісі: гимнастикалық жаттығулар,арттерапия 

«Сәлемдесу» тренингі
Мақсаты: Қатысушылар арасында жағымды көңіл-күй қалыптастыру, бір-біріне жақындастыру. 
Жүру барысы:
Қатысушылар шеңбер құрып тұрады да, 1-2-ге саналады. Сол бағытта олар ішкі және сыртқы шеңберді құрайды.
Содан соң қарама-қарсы тұрғандар бір-бірімен психологтың нұсқауы бойынша сәлемдеседі:
- Бір-біріңізбен жаңа танысқан адамша сәлемдесіңіз;
- Бір-біріңізбен көптен кезбеспеген достар сияқты сәлемдесіңіз;
Толық оқу
  • қарау саны: 200
  • пікірлер: (0)

1-Наурыз Алғыс айту күніне орай "Рахмет пен алғыс айту" тренингі

Тақырыбы: Рахмет пен алғыс айту

Мақсаты: 
- рахмет пен алғыс туралы түсінік беру;
- үлкен – кішіге деген сүйіспеншілігін, сыпайылық қарым-қатынасын дамыту;
- әдептілікке, кішіпейілділікке, ізеттілікке тәрбиелеу;

Кіріспе сөз. Жақсы сөз айту, жақсылық жасау – әрбір адамның міндеті. Әрине, жылдың әр күні сыпайы болуға тырысуымыз керек. Алайда, көп жағдайда алғыс айтуды ұмытып, немесе оған ерекше көңіл бөлмейміз. Алғыс сөздерінде бір сиқырлық бар - олар арқылы біздер бір-бірімізге ризашылығымызды көрсетеміз, көңілімізді білдіреміз, жақсы эмоциялар сыйлаймыз. Ғалымдардың айтуы бойынша, рахмет сөзін айту - адамдар арасында жақсы қатынас орнатады. алғыс сөздері - адамды тыныштандыру, жүрегін жылытудың бірден-бір амалы. Бастысы, алғысыңыз жүректен шығуы шарт. Рахмет айтуға қорыққан, үлгермеген, ұялған жандарыңыз болса, бүгін айтасыздар деп үміттенемін. Мен де алғыс айтуға асығайын...Айтпақшы, РАХМЕТ!!!
Толық оқу
  • қарау саны: 1911
  • пікірлер: (0)

МАҒАН ӨМІР ҚЫМБАТ (ПРЕЗЕНТАЦИЯ)

МАҒАН ӨМІР ҚЫМБАТ (ПРЕЗЕНТАЦИЯ)

 

Сабақтың мақсаты: Өмірде өзіне сенімді болуға, өзін табуға, алдына мақсат қоя  білуіне  не үшін, не істеп жүргеніне жауап бере алуға үйрету.

Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Сабақтың типі: Білім дамыту сабағы.

Сабақтың әдіс-тәсілі: Талдау, бағалау, әңгімелеу, сахналау.

Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақтада слаидтарды пайдалану, «мен өмірді  қолдаймын» деген жазуы бар плакат, түрлі-түсті қаламдар, ақ парақтар, түрлі –түсті фломастерлер, қайшы, жапсырма қағаздары.

Сабақтың болжамданған нәтижесі: Өмір құндылығы туралы тереңірек білім алады, өмірдің мәнін түсіне біліп, өмірге құштарлықтары артады.

Сыныбы:  7

Толық оқу
  • қарау саны: 776
  • пікірлер: (0)

Еңбек жолын жаңа бастаған әлеуметтік педагогтардың психологиялық кедергілерді жою жолдары

«Теміртау қаласы №9 мектеп-лицейі» КММ

психологы Абдрасилова Салтанат Нуридиновна

 

 

Еңбек жолын жаңа бастаған әлеуметтік педагогтардың

психологиялық кедергілерді жою жолдары

 

Мақсаты: педагогтарды әртүрлі өмірлік іс-тәжірибе барысында, педагогикалық әрекет кезінде, өзін танытуда психологиялық кедергілерді /барьер/ жойып, педагогикалық ұжымда жағымды психологиялық ахуал қалыптастыруға үйрету.

Міндеттері: * педагог жұмыс істейтін ортаның ерекшеліктерін түсініп, сезіну;

* Педагог маманның өзінің өмірлік ұстанымы мен көзқарасын бағалауы;

* Кәсіби шыңдалудағы кедергілерді жеңуге баулу;

* Өзін педагог және жеке тұлға ретінде жағымды қырынан таныту.

Мерзімі: 8-12 маусым 2015 жыл

Уақыты: 90 минут. 15:30 – 17:00

Толық оқу
  • қарау саны: 372
  • пікірлер: (0)

Бала дамуының психологиялық ерекшеліктері.

Туған күннен бастап белгілі бір әлеуметтік ортада бала өседі, және тәні де жаны да дамиды. Әртүрлі жасқа байланысты даму кезеңдерінде әртүрлі ерекшеліктерге ие болады. Бір жастан екінші жасқа өту шекарасы, және олардың арасында бөгет болмаса да, әр жастағы ерекшеліктер өзгеріссіз қалмаса да, дегенмен де, педагогикалық теорияда бұрыннан балалық шақтың төмендегідей кезеңдері белгіленді: сәбилік жас - 3 жасқа дейін, мектепке дейінгі жас -3 тен 7-ге дейін, төменгі мектептік жас -7 ден 11-12 ге дейін, т.с.с
Әр кезеңдегі жас ерекшеліктерін ескермей балаларды дұрыс тәрбиелеу мүмкін емес. Алғашқы екі жылда балалардың бас миы өте зор жинақтаушы күш көрсететіні анықталған. Бұл әсіресе баланың тіл дамуында ерекше байқалады. Өйткені балалардың сөз құрауында тітіркендіргіш күшінің (сыртқы әсердің) маңызы үлкен, яғни буындардың дыбыстың күші. Осыдан педагогикалық практика үшін қорытынды: 2-3 жасқа дейін және одан әр балалардың сөзді айтуда қателерді және сөйлеуде мағынасыз бөліктерге бөлуді үнемі түзетіп отыру ата-аналардан және тәрбиешілерден талап етіледі.
Бірінші жастың соңында және екінші жастың басында балалар әлі сөзді толық айта алмайды, естіген сөздерінің екпінді буындарын екімүшелік тізбектерге жинақтай бастайды. «Әже маған су бер» деген сөздің орнына «әже су» сияқты сөздермен алмастырады.

Толық оқу
  • қарау саны: 885
  • пікірлер: (0)

Ата-ананың психологиялық құзіреттілігі – бала саулығының кепілі

Тақырыбы: Ата-ананың психологиялық құзіреттілігі – бала саулығының кепілі
Мақсаты: Психолог қызметінің педагогикалық мүміндіктерін ата-аналармен бірлескен жұмыста практикалық тұрғыда негіздеу және оны тәжірибеде қолданудың тиімді жолдарын көрсету.
Міндеттері:
- ата-аналарға психологиялық жеке және топтық көмек беру;
- өздерінің құндылықтарын нақты сезіну және оларды ата- аналарының
мақсаттарына сәйкес күткен нәтижелеріне көмектесу ретінде жан-
жақты, тұлғалық, жеке даралық қасиеттерінің қалыптасуына көмек
беру;
- ата-аналардың алдына қойған мақсаттарына жетуге ықпал ету.


Толық оқу
  • қарау саны: 580
  • пікірлер: (0)

Отбасындағы рухани қарым-қатынас баяндама

Отбасындағы рухани қарым-қатынас
Адамның ең маңызды игілігі – жеке басының бостандығы мен құқықтары болып табылады.
Қазіргі кезеңде еліміздегі мүмкіншілігі шектеулі балалар санының көбеюі, денсаулық сақтау, білім және әлеуметтік қорғау салаларының осы мәселеге көңіл бөлуін талап етіп отыр. Жыл санап мүмкіншілігі шектеулі балаларға деген қоғамның көзқарасы өзгеріп, оларды қоғамның бір мүшесі ретінде қарауға бет бұрды.
Мүмкіндігі шектеулі балалардың өмірге келуі шын мәнінде отбасын психологиялық өзгерістерге алып келеді. Ауытқушылығы бар баланың отбасында алғашқы күннен бастап ата-анасының ұнжырғасы түсіп, күйзеліске тап болады. Ата-аналарының қоршаған ортамен қарым-қатынасы үзіледі, қатынас аясы тек туыстары, дәрігер, мұғалімдермен ғана шектеледі. Баланың мінез-құлқы, тәртібіндегі өзгерістер ата-ананың күткеніндей, ойындағындай 

Толық оқу
  • қарау саны: 409
  • пікірлер: (0)

Белгісіз әлем

Тақырыбы: «Белгісіз әлем »
Сабақтың мақсаты:
1. Ойындар арқылы балаланың білім және білік дағдыларын қалыптастыру. Ойындар арқылы баланың қызығушылығын туғызу және түсін ажырату арқылы ақыл-ой белсенділігін арттыру. Қол мен саусақ ұштарының қимылдарын дамыту.
2. Жан – жақты психиқалық процестерді дамыту: қабылдау, есте сақтау, көңіл аудару, елестету, қолдың ұсақ моторикасын дамыту;
3. Баланы табандылыққа, төзімділікке, жігерлікке, ерік- күшінің мықтылығына тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі емес қиял-ғажайып сабағы
Сабақтың әдісі: сиқырлы сабақ
Сабаққа қатысатын бала: Рамазан
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақтың барысы: жай әуен ойнап тұрады.

Толық оқу
  • қарау саны: 238
  • пікірлер: (0)