Тыныс алудың маңызы. Тыныс алу мүшелерінің құрылысы мен қызметі

ТумабековаАйгүл

«Қызылащы орта мектебі мектеп жасына

 дейінгі шағын орталығы бар» К.М.М.

Биологияпәні мұғалімі

Алакөл ауданы, Алматы облысы

Толық оқу
  • қарау саны: 71
  • пікірлер: (0)

Тамыр бөлімдері (аймақтары)

Астана қаласы

№25 орта мектебінің биология

пәнінің мұғалімі: Улжаева Гулбахор Бахромовна

Сынып: 6

Мұғалім:Улжаева Гулбахор Бахромовна

Сабақтың тақырыбы: Тамыр бөлімдері (аймақтары):

бөліну, өсу, сору, өткізу. Тамырдың ұшы – тамыр оймақшасы. Тамырдың өсуі. Зертханалық жұмыс № 7

Сабақтың мақсаттары:

Білімділігі: тамыр, тамыр бөлімдері деген ұғымдардың мәнісін ашып, олардың атқаратын қызметін оқушыға түсіндіру

Дамытушылығы: тақырыпқа байланысты қызығушылықтарын дамыту

Тәрбиелілігі: түрлі тәрбиелік шаралардың әсерімен оқушы тұлғасында жағымды өзгерістерге жету

Сабақ түрі: аралас сабақ

Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, сұрақ-жауап,слайдтар,суреттер

Толық оқу
  • қарау саны: 87
  • пікірлер: (0)

Нәруыздың қасиеттері және атқаратын қызметтері

«Теміртау қаласы № 2жалпы білім беретін орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Абитаева Нургул Кабдрашевна – биология пәнінің мұғалімі

Биология. 9-сынып

Cабақтытың тақырыбы:

Нәруыздың қасиеттері және атқаратын қызметтері

Сабақтың мақсаты:

1. Оқушыларды нәруыздың қасиеттері және атқаратын қызметтерімен таныстыру.

2.Дүпиетанымынын арттыра отырып,оқу материалдарын толық меңгеру

қабілетін дамыту.

3.Ұйымшылдыққа тазалыққа тәрбиелеу.

Сабақтың пәнаралық байланысы: Химия.

Сабақтың типі: Жаңа сабақ

Сабақтың түрі: Шығармашылық

Толық оқу
  • қарау саны: 305
  • пікірлер: (0)

Күрделігүлділер тұқымдасы

Мерзімі:

Сынып:

Тақырыбы: Күрделігүлділер тұқымдасы

Мақсаты: Оқушыларды қосжарнақтылар класына жататын өсімдіктердің көп түрлілігімен таныстыру. Күрделігүлділер тұқымдасына тән белгілері, табиғаттағы, адам өміріндегі рөлі, оқыған өсімдіктерді ажырата білу дағдыларын дамыту, олардың белгілі бір тұқымдасқа жататындығын дәлелдеп, салыстыра білу дағдысын қалыптастыру. Отанын мақтан етуге, халқының байлығын қастерлеп сақтауға, халқын сүюге және табиғатты аялап қорғауға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту Сабақтың типі: Аралас сабақ, ішінара ізденуші Сабақтың әдісі : Сұрақ – жауап, тірек-сызбалар, баяндау, түсіндіру, сәйкестік тест.

Жалпы дидактикалық әдіс: түсіндірмелі – иллюстративті және кейде ізденуші

Құрал жабдықтармен көрнекілік: гербарий, сабаққа таратпа материал, компьютер, презентация,слайд

Толық оқу
  • қарау саны: 461
  • пікірлер: (0)

Бактериялар тірі организмдердің ежелгі тобы екендігі. Бактериялардың жалпы сипаттамасы

№3 Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мұғалімі: Асет Жансұлу

Күні:

Сыныбы: 6

Пәні: биология

Тақырыбы: Бактериялар тірі организмдердің ежелгі тобы екендігі. Бактериялардың жалпы сипаттамасы. №30 зертханалық жұмыс. Пішен таяқшасы бактериясының сыртқы көрінісін қарау

Мақсаты:

Міндеттері:

- бактериялардың ашылуын, құрылысы мен түрлерін білу, түсіну;

бактериялардың ашылу тарихы, құрылысын талдау, қолдану;

-алған білімді жинақтау, қорытындылау.

Толық оқу
  • қарау саны: 893
  • пікірлер: (0)

ЖАНУАРЛАР МЕН ГҮЛДІ ӨСІМДІКТЕРДЕГІ ҰРЫҚТАНУ. ҰРЫҚТАНУДЫҢ БИОЛОГИЯЛЫҚ МАҢЫЗЫ.

ЖАНУАРЛАР МЕН ГҮЛДІ ӨСІМДІКТЕРДЕГІ ҰРЫҚТАНУ.

ҰРЫҚТАНУДЫҢ БИОЛОГИЯЛЫҚ МАҢЫЗЫ.

PISA бағдарламасы бойынша сабақты жоспарлау

Иманкулова Алмагуль Маратовна,

химия және биология мұғалімі,

химия магистрі,

Ы.Алтынсарин атындағы

дарынды балаларға арналған

мектеп-интернатының биология

пәнінің ІІ санатты мұғалімі

Қостанай қаласы

PISA халықаралық зерттеулері аясында оқушылардың биология пәні бойынша алған білімдерін өмірде қолдана алатындай функционалдық сауаттылығын 

Толық оқу
  • қарау саны: 1782
  • пікірлер: (0)

Қарағай және оның тұқым арқылы көбеюі

Күні: 28.01.15
Сыныбы: 6
Мақсаты:
а. Оқушыларға қарағай және оның тұқым арқылы көбеюін мысалға алып, қылқанжапырақтылар туралы толық мәлімет беру.
б. Оқушыларды табиғатты аялауға қорғауға, аялауға, патриоттыққа, жеке бас гигиенасын ұстануға, ойлау сөйлеу және жазу мәдениетіне тәрбиелеу.
в. Оқушылардың интерактивті тақта арқылы видеоматериал, слайд, логикалық тапсырмалар көрсету арқылы ой өрісін дамыту.
Құрал-жабдықтар:
Интерактивті тақта, видеоматериал, слайд, венн диаграммасы.
Сабақ типі:
Жарыс сабақ
Сабақ әдісі:
Баяндау, сұрақ-жауап.
Толық оқу
  • қарау саны: 493
  • пікірлер: (0)

Балықтар

Ақсу ауданы Тарас орталау мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесінің Биология пәнінің мұғалімі Қожақова Асел Бақтыбековна

Сабақтың тақырыбы: Балықтар

Сабақтың мақсаты:

Білімділік. Балықтардың сыртқы және ішкі құрлысымен олардың сулы ортада тіршілік етуіне байланысты биологиялық ерекшеліктерімен таныстыруға және шеміршекті балықтарға тән белгілерді оқып уйренуге жағдай жасау.

ә)Дамытушылық. Оқушылардың сабаққа белсенділігін арттыру, кітапқа деген қызығушылығын дамыту, мәтінмен жұмыс істей білу, 

Толық оқу
  • қарау саны: 473
  • пікірлер: (0)

Құстардың тіршілік ортасы

Тақырыбы: Құстардың тіршілік ортасы
Мақсаты: Құстар класына жалпы сипаттама жасай отырып, олардың тыныс алуы мен қауырсындарының түрлері және қауырсындарының атқаратын қызметтері жайлы білу сонымен бірге олардың тіршілік ортасы жайлы түсінік қалыптастыру.
Білімділігі: Оқушылар құстар класына жалпы сипаттама жасай отырып, олардың тыныс алуы мен қауырсындарының түрлері және қауырсындарының атқаратын қызметтері жайлы білу сонымен бірге олардың тіршілік ортасы жайлы білу.
Дамытушылығы: Оқушы тақырыптың негізгі түйіндерін меңгеріп, оқыту арқылы білім деңгейлерін анықтай отырып, шығармашылыққа баулу.
Тәрбиелілігі: түрлі тәрбиелік шаралардың әсерімен оқушы тұлғасында жағымды өзгерістерге жету;
Сабақтың көрнекілігі: плакаттар, оқулықтар.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі


Толық оқу
  • қарау саны: 403
  • пікірлер: (0)

Өркеннің түр өзгерістері

Сыныбы: ______

Күні: __________

Сабақтың тақырыбы: Сабақтың көптүрлілігі және оның түрөзгерістері

Мақсаты:
Оқушылар өтілген сабақтың түрлері мен құрылысын меңгергенін жаңа сабақпен байланыстырады, өркеннің көптүрлілігі: вегетативтік және генеративтік түрлерін ажырата біледі. Жерүстілік және жерастылық, қысқарған және ұзарған өркендердің салыстырмалы түрде түсіндіре біледі. Қыс кезіндегі өсімдік өркендері қандай күйде болатынын сипаттай біледі
Толық оқу
  • қарау саны: 934
  • пікірлер: (0)