Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру.

Сабақтың тақырыбы: Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру.

Сабақтың мақсаты:

а)Білімділік: Оқушыларға үйкеліс күшінің қандай күш екенін, оның табиғат заңдарындағы маңызын, өмірмен байланыстырып түсіндіру.

ә)Тәрбиелік: Өз білімдерінің нәтижесінде өздерін бағалай білуге тәрбиелеу.

Сабақтың техникалық құралы: Компьютер, документ камера, проекциялық

аппарат, интерактивтік тақта, экран.

Сабақтың көрнекілігі: Динамометр, білеуше, әртүрлі денелер, электрондық

оқулық, қозғалысқа келтірілген фото-суреттер.

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру;

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау;

ІІІ.Жаңа сабақ;

IV.Бекіту;

Толық оқу
  • қарау саны: 108
  • пікірлер: (0)

Дене импульсі. Импульстің сақталу заңы

Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Шетпе-1
Нұн Жұбаев атындағы орта мектептің
Физика пәнінің мұғалімі: Сарбас Айнұр Мәлікқызы


Сабақтың тақырыбы: Дене импульсі. Импульстің сақталу заңы
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушыларға «Дене импульсі. Импульстің сақталу заңы» жөнінде мағлұмат беру.
2. Дамытушылық: «Дене импульсі. Импульстің сақталу заңы» тақырыбы бойынша әрбір оқушының есеп шығара білу, есте сақтау қабілеттерін арттыру, дамыту.
3. Тәрбиелік: Теориялық білімдерін практикамен ұштастыруға, нақтылыққа, жүйелілікке,ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Толық оқу
  • қарау саны: 95
  • пікірлер: (0)

‹‹Қазақтың жайнар даласы›› §12. Планеталардың қозғалысы.

7-сынып. Физика

Сабақтың тақырыбы: ‹‹Қазақтың жайнар даласы›› §12. Планеталардың қозғалысы.

Сабақтың мақсаты: а) Оқушылардың Қазақстан туралы білімдерін кеңейту. Ел тарихын білу.

Оқушыларға планеталардың қозғалысы туралы түсіндіру.

ә) Отанды сүюге, байлығын қорғауға, елжандылыққа, әсемдікке, жауапкершілікке тәрбиелеу. Ұлттық мінез, ұлттық намыс қалыптастыру.

Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.

б) Өнерге, елге, жерге деген патриоттық сезімдерін ояту.

Оқушыларды өз бетімен ғылыми ой қорытындыларын жасауға жетелеу.
Сабақтың түрі: аралас

Сабақ әдісі: баяндау, сұрақ-жауап.

Құрал-жабдықтар: компьютер, видеопроектор, слайдтар.

Сабақ барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі 
2. Мұғалімнің кіріспе сөзі. ҚР Әнұраны орындалады.

Толық оқу
  • қарау саны: 71
  • пікірлер: (0)

Механикалық энергия. Механикалық энергияның сақталу заңы.

Астана қаласы

№ 25 орта мектебі

Шыршыкбаева Д.А физика-информатика пәні мұғалімі

Сынып – 7

Пәні – физика

 

 

Сабақ тақырыбы: §68. Механикалық энергия. Механикалық энергияның сақталу заңы.

Сабақтың мақсаты:

1. Оқушыларға механикалық энергия, механикалық энергияның сақталу заңы, иіндік, күш иіні, күш моменті туралы түсінік беру .

2. Оқушыларды ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге дағдыландыру.

3. Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.


Толық оқу
  • қарау саны: 154
  • пікірлер: (0)

Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.

Ә.Молдағұлова атындағы облыстық

мамандандырылған спортқа бейімді,

дарынды балаларға арналған

мектеп- интернатының

физика пәні мұғалімі

Каирова Асем Айтбаевна

 

 

Сабақ жоспары

Сабақ тақырыбы: Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.

Мақсаты: Балқу және қатаю үдерісінің өзгеруі, меншікті балқу жылуы туралы түсінік беру.

Күтілетін нәтиже: а) Балқу және қатаю үдерісінің өзгеруі, меншікті балқу жылуы туралы, анықтамасын, формуласын біледі.

ә) Дененің балқуын анықтау үшін қажетті құралдармен тәжірибе жасайды, температураларының өсу, кему параметрлерінің графигін сызады, формуласын қолданып есеп шығарады, үдерісті түсіндіре алады.

Толық оқу
  • қарау саны: 501
  • пікірлер: (0)

«Жұлдыздарға саяхат»

Қарағанды қаласы облыстық

мамандандырылған

«Мұрагер» мектеп -интернатының

физика пәнінің мұғалімі

Манбаева Жумагуль Орынбасаровна.

10- сынып

Сабақтың тақырыбы:«Жұлдыздарға саяхат»

Сабақтың мақсаты:

1.Физика және математика сабақтарының осы уақытқа дейін өткен тақырыптары бойынша білім деңгейлерін тексеру.

2.Деңгейлік есептер, викториналық сұрақтар бере отырып пәнге қызығушылығын артыру, логикалық ойларын артыру, топпен жұмыс жасауға баулу.

3.Алдағы уақытта палитехникалық мамандыққа баулу, пәндерге қызығушылығын арттыру, жауапкершілікке баулу.

Сабақтың түрі: Жарыс сабақ

Толық оқу
  • қарау саны: 216
  • пікірлер: (0)

Физика сабағында дидактикалық ойындарды қолданудың ерекшеліктері.

Алматы облысы
Алакөл ауданы, Қабанбай ауылы
«№ 3 Қабанбай орта мектебі мектеп жасына 
дейінгі шағын орталығы бар» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Физика пәнінің мұғалімі Бисарина Н.Б.

Физика сабағында дидактикалық ойындарды қолданудың ерекшеліктері.
Физика пәнін оқыту арқылы оқушыларға әлемнің бейнесі туралы ғылыми көзқарастарын қалыптастырамыз. Әр пән мұғалімі сабақты, оқушы сабаққа қойылған мақсатты түсініп, қабылдай алатындай және оның белсенді таратушысы болатындай, ұйымдастыруы керек.
Оқушылардың оқуға деген қызығушылығы мен белсенділігін арттырудағы тиімді әдістердің бірі- сабақта ойын іс-әрекетін ұйымдастыру. Баланың негізгі іс-әрекеттеріің бірі-ойын.Ойын арқылы оқушыға білім беріп қана қоймай,тәрбиелеуге де болады.Ойын арқылы оқушы құбылысты бақылауға,кез-келген заттың жеке құрылымын анықтауға, т.б. қасиеттерге үйренеді.Сондықтан ойын арқылы баланың ақыл-ойының дамуына, физикалық құбылыстарға көңіл 
Толық оқу
  • қарау саны: 234
  • пікірлер: (0)

Параллельное и последовательное соединение конденсаторов

 

 Параллельное и последовательное соединение конденсаторов

Отдельные конденсаторы могут быть соединены друг с другом различным образом. При этом во всех случаях можно найти емкость некоторого равнозначного конденсатора, который может заменить ряд соединенных между собой конденсаторов.

Для равнозначного конденсатора выполняется условие: если подводимое к обкладкам равнозначного конденсатора напряжение равно напряжению, подводимому к крайним зажимам группы конденсаторов, то равнозначный конденсатор накопит такой же заряд, как и группа конденсаторов.

Параллельное соединение конденсаторов

На рис. 1 изображено параллельное соединение нескольких конденсаторов. В этом случае напряжения, подводимые к отдельным конденсаторам, одинаковы: U1 = U2 = U3 = U. Заряды на обкладках отдельных конденсаторов:Q1 = C1U,Q2= C2U,Q3= C3U, а заряд, полученный от источникаQ = Q1 + Q2 + Q3.


Толық оқу
  • қарау саны: 215
  • пікірлер: (0)

Термодинамикалық параметрлер

Ақмола облысы

Целиноград ауданы Қараөткел ауылы

№6 орта мектебінің  физика пәні мұғалімі
 Мукашева Сағдат Бопиқызы

Сыныбы: 10

Пәні:физика

Сабақтың аты

§ 4.4. Термодинамикалық параметрлер.

Сілтеме

Жоспар

Жалпы мақсаты

Ø Термодинамикалық параметрлер жайлы мағлұмат беру

Ø Термодинамикалық параметрлердің формулаларын есептер шығаруда қолдана білуге үйрету

Ø Бірін-бірі бағалай білуге баулу

Толық оқу
  • қарау саны: 314
  • пікірлер: (0)

Химия және физика пәндерінен кіріктірілген ашық сабақ

Сабақ тақырыбы: Әр түрлі ортадағы заттардың электрөткізгіштіктері арқылы концентрациясын анықтау
Сабақ мақсаттары:
Пәндік; дамыта оқыту жүйесін пайдаланып, оқушылардың өз
беттерінше жұмыс жасап, қорытындылауға, тақырыпты
практика жүзінде зерттеп, оқуға бағыттау.
Жүйелік; берілген тапсырмалар бойынша материалдар жинақтап, 
бір – бірін бақылауға үйрету.
Тұлғалық; тақырыпты практика жүзінде зерттеуді, «Электролиз» 
ұғымымен байланыстыра отырып, өзін бағалауды дамыту.
Тілдік мақсаты: Оқушылар төменде көрсетілген терминдерді еркін қолдана 
алады: электролиз, катод, анод, диссоциация, гальваниостегия
Сабақ түрі: кіріктірілген сабақ
Толық оқу
  • қарау саны: 393
  • пікірлер: (0)